Kupac ima pravo na prigovor ili reklamaciju za proizvode kupljene putem web shopa www.divljicvit.hr u zakonskom roku prema Zakonu o zaštiti potrošača.
Molimo Vas da prigovor ili reklamaciju pošaljete putem elektroničke pošte na mail adresu info@divljicvit.hr.
Reklamacija će se uvažiti ako se pregledom proizvoda i, po potrebi dodatnim analizama, utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
Divlji Cvit d.o.o. se obvezuje u roku od 5 dana pisanim putem odgovoriti na prigovor ili reklamaciju kupca.
Ako utvrdimo da postoji nedostatak proizvoda za koji odgovaramo, imate pravo na zamjenu proizvoda ili povrat novca.
Povrat se vrši tako da, nakon zaprimljenog e-maila i odobrene reklamacije, pošaljete paket s neispravnim proizvodom na adresu:
Divlji Cvit d.o.o.
Trnava VII. 13
10040 Zagreb
Troškove dostave reklamiranog proizvoda snosi Divlji Cvit d.o.o.
Ukoliko se odbije prigovor potrošača, kupac će sam snositi troškove ponovne dostave kupljenog proizvoda na odabranu adresu.
Po potrebi, mogu se napraviti dodatne analize proizvoda u za to ovlaštenim ustanovama. Ako se u predviđenom periodu trajanja analiza ustvrdi nedostatak na proizvodu, troškova analize snosi tvrtka Divlji Cvit d.o.o. U slučaju da se u predviđenom periodu trajanja analiza ne utvrdi nedostatak, troškove analiza snosi kupac.
Divlji Cvit d.o.o. ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.